Wednesday 26 August 2015

Karamel Hangus : Panduan Kerja kursus/Kerja projek Pengajian Am Tingkatan 6


Assalammualaikum first of all. So apa khabar semua? Mintak baik baik belaka lah ye. Haha aku rase macam tak kena pulak nak cerita pasal kerja kursus pengajian am pulak masa bulan september ni ek. ADUDUDU, timing lari! Tapi aku nak tulis gak sebab takut nanti tak sempat nak buat entry ni. 

Okay sebenarnya aku x nak tulis pepanjang pun ni haaa cuma aku nak briefing sikitla pasal kerja kursus pengajian am ni :

- Memainkan peranan yang sangat sangat penting bagi pointer subjek pengajian am. which is, kalau korang x laksanakan kerja kursus ni overall boleh GAGAL taw, So, gagal PA = gagal STPM.

- Kalau korang laksanakan dengan sempurna boleh menyumbang A atau pointer 4.0 pada subjek PA.

- Jangan takut kalau sem 2 punya result PA korang teruk sebab kerja kursus akan bantu sebanyak 60% pada keseluruhan keputusan pengajian am..

Dan dan dan dan.. korang akan rasa pressure masa buat assignment ni. Yelah aku x tipu memang hard moment la masatu. Tapi pasang niat menuntut ilmu insyaallah Allah permudahkan. Jadi sampai sini jelah aku boeh bercerita. Apa-apa boleh contact aku lah cam biasa eh. Stay tuned!

P/S : Kalau korang nak contoh lengkap kerja projek/kerja kursus pengajian am tingkatan 6, boleh inbox dekat facebook or via email. Nanti insyaallah aku email kan :)





No comments:

Post a Comment